The long hard road out of hell

2014-07-16 13:32:00/Permalink/Allmänt/
Sitter som på nålar här hemma haha, mamma fick ett samtal häromdagen att postbud eller vad det heter ska plinga på vår dörr och lämna mina nya skoor!! De ska komma mellan halv ett och klockan tre. Jag är så nervös, haha är så himla orolig att de ska vara för stora eller för små, liksom det är från USA så det kommer kosta jätte mycket att skicka tillbaka de och få en annan storlek liksom.
 
Har läst några sidor ur Marilyn Manson självbiografi, hans barndom är detta kapitel om, pretty odd and wicked actually. Ska fortsätta läsa nu, läser aldrig böcker i vanliga fall men självbiografier är fan ganska intressanta alltså.
 
 
EDIT: PRECIS NÄR JAG PUBLICERAT DETTA RINGDE DET PÅ DÖRREN OCH MINA SKOR ÄR HÄR, UPPDATERAR SEN OM DOM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback