seven days a week, every minute of the day

2014-07-27 20:17:23/Permalink/Allmänt/
Nästan en vecka sen jag skrev här sorry about that. Men sjuukt kul att se att det faktiskt är folk som kikar in? Blir jätte glad. Så de senaste dagarna har jag varit med lite kompisar, vart ganska mycket med la familia faktiskt. För detta var den enda veckan vi är lediga samtidigt i familjen. 
Annars så saknar jag Stockholm, men om exakt en vecka åker jag upp till Stockholm igen!! Fast ensam denna gången och ska bo hos min faster och vara lite barnvakt åt ina kusiner. Kommer hem sen någon dag innan skolan börjar.
och när vi ändå snackar Stockholm så kan jag ju meddela att när jag är i stockholm är kommer The sounds till statsfestivalen ?!?!?! när det väl kommer ett band som jag faktiskt tycker om till statsfestivalen nä då är jag inte hemma :// 
 
Har också hunnit med att få gummiband i käften, eller aa rättare sagt i tandställningen. Ont som fan har jag haft faktiskt haha usch. 
 
Bild från stockholm, finns inget bättre än tunnelbanor, älskar dom haha.
 
bjussar på 2 the sounds låtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback