senaste dagarna

2014-07-11 16:05:00/Permalink/Allmänt/
De senaste dagarna har jag träffat Celine och varit i hamnen med kompisar! Har inte bloggat de senaste dagarna, I know, sry about that. Har haft cirka all tid i världen att blogga men jag har tänkt på att blogga ialalfall!! Och det är tanken som räknas elelr hur? :PpPppp 
 
However så träffade jag Celine i tisdags!! Hade inte träffat henne på mer än ett år. Vi fick kontakt via tumblr och sen så träffades vi på Håkan Hellström signeringen i Stockholm förra året. Såå det var jätte kul att träffa henne igen!
Efter mycket prat (vi hade ju en hel del att prata om!!) och en frappe senare så skildes vi åt. Men vi ska ses då jag ska till Sthlm i augusti och jobba. 
På kvällen var jag ett par timmar med bästa Michi och pratade om allt och inget. 
 
Det har ju varit sjuukt fint väder så jag var i stranden i onsdags med Sara nästan hela dagen! Dock är det svinigt kallt i vattnet haha.
Och igår så sa jag hejdå till Emma för hon åker till England i tre veckor! Och vi kanske inte ses mer på inprincip hela sommarlovet :// Sen så var jag i hamnen en liten stund med Moa och Wilma.
 
Annars är det bara bra med mig och allt rullar på som det ska. Träningen går toppen och man blir så himla glad nu när det är så fint väder juu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback