"kolla hennes skor mamma!!"

2014-07-20 17:20:00/Permalink/Allmänt/
Haha yees, det sa en liten tjej när jag gick utfrån Zara på Drottningsgatan! Hade på mig mina nya skor. Är ju i Stockholm nu, kom upp igår kväll. 
Gick upp ganska tidigt och så fixade jag mig. Sen tog vi tunnelbanan in till t-centralen, sen har vi vart däromkring och strosat hela dagen! Suuper skönt att andas lite Stockholm luft, dock mindre skönt med nya skor och skoskav haha.. Men jag traskade på och kollade i massa butiker och hittade lite klädesplagg inne på Urbanoutfitters (som var typ världens finaste butik någonsiiiin), Weekday och Americana Vintage! (visar allt senare)
 
Nu sitter jag i lägenheten i matkoma efter lunch på TacoBar och alldeleees för mycket Frozen yogurt haha :///
I morgon så tror jag vi ska gå ännu lite mer på stan fast runt Puckeln och sen så ska vi på lite utflykt och såå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback