HEATHERS BOOT

2014-07-16 17:17:57/Permalink/Allmänt/
 
Så här har ni mina älskade skor!!
De är från UNIF clothing, men beställde de från dollskill.com!
Fick hem dom idag somsagt. De sitter jätte bra, de är dock små i storleken. Dock så glappade skorna i min häl, så jag och mamma köpte något som skulle göra det bättre. De är av äkta skinn och klacken längst bak är 10 cm. De är lätta att gå i och sköna måste jag säga! ( jag är ganska vinglig haha, så om jag säger att de är lätta att gå i så är dom det!) Jag har de i size 8 (US).
Har inga skoskav än så länge och jag hade på mig dom i 2 timmar. 
Jag är jätte nööjd!! Ni kommer se dessa skor i många outfits framöver!
Var såå exalterad när jag öppnade lådan haha, skrek och vågade inte ens ta ut skorna haha.
HÄÄR är direktlänken från DollSkill och HÄR ifrån själva UNIF clothings hemsida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback