Gamla stan

2014-07-21 17:07:44/Permalink/Allmänt/
Idag var vi i Gamla stan och det var sjuuukt varmt, men ibland gick solen i moln iallafall. Vi åt lunch på ett jätte mysigt ställe! Har gått så himla mycket idag haha, är jätte trött i benen och fötterna. Det var iallafall mysigt i gamla stan, vi var inne olika butiker och så men jag köpte ingenting direkt.
Jag tycker om Gamla Stan jätte mycket, dock är det ganska mycket folk men det gör väl inte så mycket. Gamla stan är så himla vackert och allt är så oberört liksom! Himla vackra byggnader.
 
Sen efter vi ätit så åkte vi till Puckeln och shoppade och sen följde vi gatan ner från puckeln och kollade i jätte många butiker. Hittade lite saker som jag köpte! 
Har tänkt att visa alla mina grejer i en haul faktiskt! Har fått förfrågningar om att göra vloggar på tumblr, lookbook osv. Dock kommer haulen vara på engelska för att de som har frågat har varit från england osv! Skulle ni vilja att jag gjorde en haul?
 
Aja här kommer lite bilder från dagen, inga speciella direkt, har inte ens hunnit att redigera dom haha
 
 
 
 
 
 
 
Ska på middag alldeles strax hos min farbror, har gjort ett inställt med dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gör en haul

2014-07-23 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback