Dagarna flyger iväg

2014-07-16 10:17:33/Permalink/Allmänt/
De senaste dagarna har jag varit med kompisar, varit ganska mycket hemma eftersom vädret har varit kasst. Har tränat ganska mycket också och så har min familj bjudit hem folk och vi blivit bjudna! 
Igår åkte jag in till stan med Bastian efter jag hade firar min kusin som fyllde år. Vi gick direkt till espressohouse och beställde något att dricka och sen så satt vi och pratade en stund. Sen gick vi och kollade på lite kläder. Vi tog bussen hem sen och så möttes vi och gick på en pw i nästan 2 timmar haha. Hade det jätte trevligt iallafall, det känns som om det var jätte länge sen vi hittade på något!


Sitter påväg hem från stallet och ska svänga förbi bibblan och hämta Marilyn Mansons självbiografi.
Hängde med mamma i morse för att hon var på något ridkurs i morse och red. 
Jag hälsade på min gamla favorit häst Lukas som jag växte ur för många år sedan haha. Slutade bara något år efter jag hade slutat rida Lukas, tyckte alla andra hästar var tråkiga hah.
Uppdaterar er senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback