camo // nirvana

2014-07-11 18:00:00/Permalink/Allmänt/
 
 
 
Jeansshorts from Bikbok // Crop top from Bibkok // camo jacket from T-shirt store // Boots from Dr Martens
 
Sitter just nu i min säng med Nirvana i hörlurarna och är lite trött efter en heldag på stan! Var inne i kalmar lite innan tio för jag skulle till min psykolog. Sen så gick jag, mamma och brorsan runt i inprincip varje klädesaffär haha! Kollade efter en rutig flannelskjorta, hittade en snygg på herravdelningen på Carlings men sparar mig till Stockholm! Sen åt vi på Mac Donalds, alltid lika gott ;) Tog och köpte en chokladboll på Holmgrens sen också.
 
Fick med mig en matriell grej hem faktiskt! En affisch eller vad man ska säga på Kurt Cobain!! Ritkigt snygg var den. Det var en man som sålde massor av affischer på rockband och andra artister. Superfina var dom, alla var svart-vita! 
 
Efter jag ätit ska jag hitta på något med Wilma! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Superfin blogg! Kika gärna in min också. Jag bloggar om mode,vardag,träning,tips m.m! En riktigt tonårsblogg ;)

2014-07-11 @ 18:41:33
URL: http://KajjsaT.blogg.se
Postat av: Amanda

Du har nog den coolaste stilen!

Svar: Åh tack så jätte mycket!!
Hannah Petersson

2014-07-11 @ 19:28:06
URL: http://amandafi.forme.se/
Postat av: Karin

Jag älskar din stil!

Svar: Åh tack vad glad jag blir!
Hannah Petersson

2014-07-11 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback