Tillbaka i Stockholm

2014-08-04 11:40:06/Permalink/Allmänt/
 
Hello people, det var ett tag sen nu, en vecka sen sist om jag inte minns helt fel? Såå den senaste veckan har jag mest bara varit med kompisar! 
 
Just nu sitter jag i Stockholm, ska vara här i två veckor och vara barnvakt åt mina kusiner! Skönt att lämna ön ett tag, fast saknar mina kompisar jätte mycket såklart!! 
Sitter just nu och kollar på The project runway, har inte kollat på det på typ flera år (??) och mina kusiner är ute och leker med sina kompisar.
 
Idag är det också exakt 2 veckor kvar till skolan börjar, not really sure how to feel about that haha. Ska dock bli skönt att få in rutiner i livet igen. Men nationella prov osv ska inte bli så jätte kul kanske. Får hoppas att nian går minst lika snabbt som åttan. 
Sen börjar jag gymnasiet???? gick ju nyss i femman haha???
 
 
see ya, peace
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback